Nazwa szkolenia:
Zastosowanie metody CoachWise w pracy z klientem trudnym
Szkolenie przeznaczone dla pracowników:
Urzędów Skarbowych, Urzędów Celnych, Komorników, Sądów, Urzędów
M.in.: komorników, poborców, inspektorów, osób przeprowadzających kontrolę, doradców
urzędników obsługujących klientów/petentów, negocjującymi warunki umów, wywierającymi wpływ decyzyjny na klienta.
oraz: na stanowiskach związanych z klientami trudnymi, manipulującymi, roszczeniowymi i stosującymi inne formy psychomanipulacji.
Urzędów Skarbowych, Urzędów Celnych, Komorników, Sądów, Urzędów
M.in.: komorników, poborców, inspektorów, osób przeprowadzających kontrolę, doradców
urzędników obsługujących klientów/petentów, negocjującymi warunki umów, wywierającymi wpływ decyzyjny na klienta.
oraz: na stanowiskach związanych z klientami trudnymi, manipulującymi, roszczeniowymi i stosującymi inne formy psychomanipulacji.
Termin : 03.10 – 05.10.2016 Miejsce: Bochnia cena: 1600 zł
Przyjazd 02.10 od godz. 16.00, rozpoczęcie zajęć 03.10 o godz. 09.00, zakończenie szkolenia 05.10.
Przyjazd 02.10 od godz. 16.00, rozpoczęcie zajęć 03.10 o godz. 09.00, zakończenie szkolenia 05.10.
Cel:
- Nabycie umiejętności udzielania wsparcia dla osób potrzebujących w formie coachingu.
- Zastosowanie metody CoachWise w skutecznej aktywizacji klientów, szczególnie trudnych.
- Rozwijanie podstawowych umiejętności coacha, takich jak: nawiązywanie kontaktu z klientem trunym, precyzyjnego przekazywania treści, dopasowania stylu rozmowy do odbiorcy, kierowania rozmowy do wyznaczonego celu.
- Nabycie umiejętności stosowania metod i narzędzi coachingowych zwiekszających efektywność procesu aktywizacji.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do coachingu.
Co to jest coaching? Definicje, modele rozmów coachingowych. Potrzeby rozwojowe; Rozwój – podstawowe wartości i przekonania; Trening; Mentoring; Doradztwo; Różnice pomiędzy terapią, doradztwem personalanym/poradnictwem zawodowym a coachingiem. Korzyści płynące z coachingu. Specyfika pracy metodą CoachWise - Teorie uczenia się.
Teoria kompetencji; Cykl uczenia się Kolba; Przeszkody w uczeniu się; Indywidualne style pracy; Obszary i poziomy uczenia się (podział Blooma) - Warsztat coacha.
Opis pracy, umiejętności i cech coacha. Podstawowe narzędzia komunikacyjne coacha. Model dobrego komunikowania się. Nastawienie na cele w komunikacji.
Umiejętności analityczne; Asertywność; Radzenie sobie z konfliktami; Ułatwianie uczenia się i nabywania nowych umiejętności (facylitacja); Wywieranie wpływu; Słuchanie; Obserwacja; Planowanie i ustalanie priorytetów; Przedstawianie pomysłów i informacji; Zadawanie pytań; Budowanie kontaktu; Stosowanie i interpretowanie komunikacji niewerbalnej. - Rodzaje coachingu.
Etapy coachingu.
Przygotowanie siebie; Przygotowanie miejsca; Przygotowanie klienta
Etap l: Określanie potrzeb i celów coachingu Działania coacha; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności.
Etap 2: Uzgadnianie konkretnych potrzeb rozwojowych
Działania coacha; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności
Etap 3: Opracowywanie szczegółowego planu coachingu
Działania coacha; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności
Etap 4: Wykonywanie zadania bądź czynności
Działania coacha; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności
Etap 5: Przegląd działania i planowanie lepszego funkcjonowania
Działania coacha; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności
Etap 6: Zakończenie coachingu.
Działania coacha; Co może się nie udać; Wymagane umiejętności - Sesja warsztatowa.
Trening umiejętności, zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce. - Podsumowanie szkolenia.
Refleksja uczestników nt. szkolenia w konwencji: „Co mogę wykorzystać/wdrożyć od jutra, a co wymaga przemyślenia, dopracowania?”
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
Cena szkolenia od uczestnika: 1600 zł
cena zawiera:
cena zawiera:
– udział w zajęciach dydaktycznych,
– nocleg i wyżywienie w pokojach 2-3 osobowych
– materiały do zajęć (skrypt szkoleniowy, zeszyt, długopis),
– serwis kawowy podczas zajęć,
Informacje i zapisy: 42 632 25 91 lub 512 370 212,
e-mail:biuro@creator.edu.pl