Nazwa szkolenia: Techniki negocjacji i radzenia sobie z psychomanipulacją klientów
Szkolenie przeznaczone dla pracowników: Urzędów Pracy, Urzędów
szczególnie: pracowników administracji, osoby obsługujące sekretariat,
osoby zajmujące się aktywizacją zawodową rynku pracy, liderów kl. pracy, pracow. rozliczających petentów, negocjujących warunki umów, inspektorów, osób przeprowadzających kontrolę, konsultantów
osoby zajmujące się aktywizacją zawodową rynku pracy, liderów kl. pracy, pracow. rozliczających petentów, negocjujących warunki umów, inspektorów, osób przeprowadzających kontrolę, konsultantów
oraz: Urzędników obsługujących klientów/petentów
Termin: 17-21 listopada 2014 Miejsce: Zakopane cena: 1750zł.
Przyjazd 17.11 od godz. 15.00, rozpoczęcie zajęć godz.17.00. Zakończenie szkolenia 21.11 godz.11.00
Przyjazd 17.11 od godz. 15.00, rozpoczęcie zajęć godz.17.00. Zakończenie szkolenia 21.11 godz.11.00
Cel: Podniesienie skuteczności w pracy z klientem
opis: Szkolenie dla osób, które w miejscu pracy prowadzą rozmowy o charakterze negocjacji oraz spotykają się z naciskami ze strony obsługiwanych klientów.
Prezentujemy i trenujemy metody radzenia sobie z różnymi typami klientów trudnych, a także jak :
Prezentujemy i trenujemy metody radzenia sobie z różnymi typami klientów trudnych, a także jak :
– omijać negatywne nastawienie klienta
– sterować decyzją klienta
– zmieniać nastawienie do prezentowanych kwestii
– skutecznie negocjować swoje warunki
– sterować decyzją klienta
– zmieniać nastawienie do prezentowanych kwestii
– skutecznie negocjować swoje warunki
Szkolenie modeluje nowe postawy i zachowania pracowników obsługujących klientów
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
Cena szkolenia od uczestnika: 1750zł od uczestnika (cena zawiera udział w zajęciach dydaktycznych, koszt wyżywienia i zakwaterowania – w pokojach 2 lub 3 osobowych, materiały do zajęć, przerwy kawowe, koszt przyjazdu i powrotu ze szkolenia).
Szczegółowy program szkolenia:
I. PSYCHOLOGIA KLIENTA
I. PSYCHOLOGIA KLIENTA
- Założenia i strategie – podłoże zachowań klientów
- Czynniki wpływające na zachowania – w jaki sposób można przeciwdziałać i nie prowokować uruchamiania się trudnych strategii
- Taktyki używane przez klientów (m.in.: agresja, roszczenia, bierność, manipulacja, uwodzenie, wyłudzenia, zrzucanie odpowiedzialności, angażowanie osobiste)
II. PSYCHOMANIPULACJA
- Modele radzenia sobie z taktykami klientów
- Konkretne techniki pracy z danymi grupami klientów – pochodzące z NLP, asertywności (konkretne procedury), podejść terapeutycznych, podejść handlowych.
- Zasady wywierania wpływu społecznego
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w pracy z klientem agresywnym
- Higiena psychiczna pracownika
III. NEGOCJOWANIE
- Zasady prowadzenia negocjacji – założenia i rodzaje negocjacji, etapy realizacji spotkań o charakterze negocjacji
- Prezentowanie argumentów i reagowanie na kontrargumenty
- Techniki negocjacyjne
- Reagowanie i używanie manipulacji w negocjacjach.
- Przygotowanie strategii negocjacyjnej
IV. NOWATORSKIE PODEJSCIA DO PRACY Z KLIENTEM I NEGOCJOWANIA
- Niekonwencjonalne techniki negocjacji (NLP) – zaawansowane techniki z nurtu wywierania wpływu
- Pozawerbalne czynniki wywierania wpływu
- Rola spójności komunikatów
- Omijanie negatywnego nastawienia – techniki z Modelu Miltona i Przeramowanie.
- Sposoby wzmacniania siebie w kontakcie z klientem
Informacje i zapisy: 42 632 25 91 lub 512 370 212,
e-mail:biuro@creator.edu.pl