Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników:
Urzędów Pracy, Urzędów
Szczególnie: nowych/nowoprzyjętych pracowników a także: dla osób pracujących na stanowiskach obsługujących dużą liczbę klientów /petentów/ interesantów oraz stanowiskach związanych z klientami trudnymi, agresywnymi, manipulującymi, roszczeniowymi, stosującymi różne formy psychomanipulacji.
Nazwa szkolenia
Klient agresywny – kontrola i prewencja zachowań agresywnych
Cel szkolenia:
zgłębienie postaw i zachowań klientów trudnych oraz strategii redukowania zachowania agresywnego
Termin: 28 – 30 listopada 2016 Miejsce: Zakopane Cena: 1550zł
Przyjazd 27.11 od godz. 16.00, rozpoczęcie zajęć godz. 9.00 . Zakończenie szkolenia 30.11 godz.15.00
Szczegółowy program szkolenia:
1. Pojęcie – trudny, agresywny klient
2. Psychologiczne aspekty relacji z klientem trudnym, agresywnym
3. Źródła i mechanizmy zachowań klientów przejawiających tendencje agresywne, roszczeniowość i inne, rozwój zachowania agresywnego, osobowość a agresja u ludzi dorosłych
4. Wpływy sytuacyjne na agresję : agresywne sygnały, alkohol, temperatura, inne stresory środowiskowe
5. Kontrola i prewencja zachowania agresywnego
– strategie redukowania agresji: katharsis, karanie, radzenie sobie z gniewem, uczenie się obserwacyjne,
6. Analiza własnych trudności w relacji z klientem trudnym, agresywnym
7. Budowanie zasobów osobistych do efektywnego radzenia sobie w trudnych kontaktach z klientami: sposoby reagowania na zachowania klienta, reagowanie na obiekcje i zastrzeżenia, reagowanie na oceny krytyczne, obrona przed osobowym atakiem i krytyką, techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami, sposoby unikania sporów
8. Doskonalenie umiejętności społecznych, niezbędnych w budowaniu profesjonalnego kontaktu z klientem
9. Doskonalenie umiejętności metodycznych, podnoszących obiektywizm pracownika względem klienta
Forma zajęć: warsztat psychoedukacyjny
- Gry i ćwiczenia symulacyjne wpływające na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań uczestników
- Studium przypadku umożliwiające analizowanie i rozwiązywanie trudnych sytuacji dotyczących specyfiki zawodowej uczestników szkolenia
- Warsztaty w podgrupach dające możliwość efektywnej pracy w oparciu o doświadczenie zawodowe
- Mini wykłady, podczas których jest przekazywana wiedza teoretyczna dotycząca omawianych zagadnień, uzupełniające i porządkujące posiadaną wiedzę
- Dyskusje mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów
- Odgrywanie ról umożliwiające indywidualną analizę i korektę zachowań uczestników
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
Cena szkolenia zawiera:
– udział w zajęciach dydaktycznych,
– koszt wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) i zakwaterowania – w pokojach 2-3 osobowych,
– materiały do zajęć (skrypt szkoleniowy, zeszyt, długopis),
– serwis kawowy podczas zajęć,
Istnieje możliwość doliczenia do faktury kosztów przejazdu na szkolenie.
Informacje i zapisy : 42 632 25 91 lub 512 370 212, biuro@creator.edu.pl