Nazwa szkolenia:
Rola i zadania doradcy klienta w aktywizacji zawodowej klientów Powiatowego Urzędu Pracy oraz diagnozowane zapotrzebowania na kwalifikacje i umiejętności na lokalnym rynku pracy
Szkolenie przeznaczone dla pracowników:
Urzędów Pracy,
Szczególnie: specjalistów ds. szkoleń, pośredników pracy
Termin: 15-19 września Miejsce: Zakopane cena: 1950zł
Przyjazd 15.09 od godz. 15.00, rozpoczęcie zajęć godz.17.00. Zakończenie szkolenia 19.09 godz.11.00
Cel: Zapoznanie uczestników szkolenia z rozwiązaniami w zakresie skutecznej aktywizacji klientów urzędu w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Program szkolenia:
- Podział kompetencji między poszczególnymiw ramach Centrum Aktywizacji Zawodowej– przejrzystość realizacji zadań.
- Metody diagnozowania i profilowania klientów urzędu pracy.
- Dobre praktyki w profilowaniu klientów podejmowane w innych krajach Europy.
- Doradca klienta jako nowy wymiar pracy z klientem.
- Zasady planowania i dokumentowania ścieżki aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
- Przepływ informacji między doradcą klienta a innymi stanowiskami w ramach CAZ oraz innymi komórkami jako gwarant skutecznej realizacji procesu aktywizacji zawodowej.
- Podstawy prawne realizacji usług szkoleniowy w urzędzie pracy.
- Badanie zapotrzebowania na szkolenia.
- Model diagnozowania zapotrzebowania na kwalifikacje i umiejętności na lokalnym rynku pracy.
- Rola badań ankietowych w diagnozowaniu zapotrzebowania na poziomie powiatowych rynków pracy.
- Narzędzia analizy danych dla potrzeb diagnozowania.
- Opracowywanie i upowszechnianie informacji o możliwościach i zasadach korzystania ze szkoleń realizowanych przez urząd pracy.
- Tworzenie planu szkoleń w urzędzie pracy.
- Zasady ustalania zakresu tematycznego i określania jakości oferowanych szkoleń.
- Kryteria wyboru instytucji szkoleniowych mających realizować usługę szkoleniową.
- Opracowywanie projektu umowy szkoleniowej.
- Postępowanie w przypadku nie przestrzegania warunków umowy przez strony.
- Ustalenie kryteriów doboru kandydatów.
- Prawa i obowiązki osoby kierowanej.
- Obieg dokumentów przy organizacji szkoleń.
- Obszar współpracy specjalisty ds. rozwoju zawodowego w zakresie organizacji szkoleń z innymi kluczowymi stanowiskami w ramach CAZ.
- Reguły prowadzenia dokumentacji szkoleniowej.
- Monitoring, badanie efektywności i skuteczności szkoleń grupowych oraz indywidualnych.
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
Cena szkolenia od uczestnika zawiera: udział w zajęciach dydaktycznych, koszt wyżywienia i zakwaterowania w pokojach 2 lub 3 osobowych, materiały do zajęć, przerwy kawowe.
Po wcześniejszej rezerwacji istnieje możliwość prywatnego przedłużenia pobytu po szkoleniu.
Informacje i zapisy: 42 632 25 91 lub 512 370 212,
e-mail:biuro@creator.edu.pl