Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników:
URZĘDÓW PRACY, URZĘDÓW, SŁUŻB MUNDUROWYCH,
MOPS, FIRM WINDYKACYJNYCH
M.in .: Inspektorów, komorników, poborców, osób przeprowadzających kontrolę, doradców, konsultantów
urzędników obsługujących klientów, pracowników działu egzekucji
oraz: na stanowiskach związanych z klientami trudnymi, manipulującymi, roszczeniowymi i stosującymi inne formy psychomanipulacji.
Nazwa:
Warsztat pracy z klientem trudnym
(budowanie pozytywnych relacji)
Cel szkolenia:
nabycie umiejętności profesjonalnego zachowania się, związanego z radzeniem sobie w sytuacjach z trudnym klientem.
Termin:8 lipca 2019 Miejsce: Wrocław Cena: 419 zł brutto
Zajęcia w godzinach 9.00-16.00
Szczegółowy program kursu:
- Podstawowe zasady zawiązywania transakcji z klientem
– dynamika relacji interpersonalnych
- Najważniejsze narzędzia poznania i rozumienia interesów klienta
– empatia
- Cele i modele komunikacji
- Zasady poprawnej dyskusji
– tworzenie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości, argumentowanie, aktywne słuchanie, parafraza, atak, błędy, bariery.
- Klimat porozumiewania się
– tworzenie dobrego klimatu i przekształcanie złego
- Typy klientów
-rozpoznawanie,
– techniki postępowania
- Negocjacje w pracy z klientem
– wpływ społeczny,
– formy nacisku,
– style negocjowania,
– autoprezentacja,
– ingracjacja
- Emocje w kontaktach z klientem
- Doświadczenie i stereotypy w relacjach z klientami
- Gry klientów i asertywne sposoby radzenia sobie z nimi
- Problemy decyzyjne
– racjonalne rozwiązywanie problemów
- Cechy osobowości przydatne w pracy z klientem
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
Cena kursu 419 zł brutto od uczestnika (cena zawiera udział w zajęciach dydaktycznych, obiad, serwis kawowy, materiały do zajęć).