Nazwa szkolenia:
Zadania doradcy klienta w aspekcie współpracy z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
Szkolenie przeznaczone dla pracowników: PUP
szczególnie: Doradców Zawodowych, Pośredników Pracy, Spec.ds.rozwoju zaw., Działu Ewidencji
Termin : 17-20 listopada 2014 Miejsce: Gdańsk cena:1560zł
Przyjazd 17.11 od godz. 18.00, rozpoczęcie zajęć 18.11 godz.09.00. Zakończenie szkolenia 20.11 godz.14.00
Cel: Podniesienie skuteczności w pracy z klientem
Program szkolenia:
1. Praca z klientem indywidualnym Podejmowanie kontaktu z klientem indywidualnym
- Planowanie procesu aktywizacji
2. Praca z klientem instytucjonalnym.
- Rola doradcy klienta w podejmowaniu współpracy z partnerami rynku pracy
- Realizowanie wspólnych zadań z pracodawcami
- Współpraca z agencjami zatrudnienia
- Współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej
3. Warsztat pracy doradcy klienta w zakresie współpracy z klientem indywidualnym oraz instytucjonalnym.
- Narzędzia wykorzystywane w procesie aktywizacji klientów Powiatowego Urzędu Pracy
- Praktyczne zastosowanie narzędzi w pracy z klientem
- Dobre praktyki w pracy z klientami.
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
Cena szkolenia od uczestnika:
udział w zajęciach dydaktycznych, koszt całodziennego wyżywienia i zakwaterowania – w pokojach 2-3 osobowych, serwis kawowy, materiały do zajęć.
Po wcześniejszej rezerwacji istnieje możliwość prywatnego przedłużenia pobytu po szkoleniu.
Informacje i zapisy: 42 632 25 91 lub 512 370 212,
e-mail:biuro@creator.edu.pl