Nazwa szkolenia:
Motywowanie pracowników jako element Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Termin I: 26.10.2018 Miejsce: Łódź Cena: 429zł
Termin II: 16.11.2018 Miejsce: Warszawa Cena: 429zł
Termin III: 20.11.2018 Miejsce: Częstochowa Cena: 429zł
Termin IV: 14.12.2018 Miejsce: Wrocław Cena: 429zł
- usystematyzowanie wiedzy z zakresu teorii zarządzania zasobami ludzkimi,
- omówienie wprowadzanych zmian dotyczących zadań i zasad funkcjonowania służb zatrudnienia,
- omówienie wybranych metod efektywnej motywacji pracowników oraz powiązania systemu ocen z zarządzaniem przez cele,
- przeanalizowanie możliwości stosowania marketingowej strategii zarządzania zasobami ludzkimi,
- przeanalizowanie stosowanych systemów oceniania pracowników i przyznawania dodatków do wynagrodzeń.
1.Motywowanie pracowników jako element Zarządzania Zasobami Ludzkimi i aspekt funkcji personalnej (gospodarowania kadrami).
2.Charakterystyka wybranych funkcji Zarządzania Zasobami Ludzkimi (z uwzględnieniem uregulowań prawnych w zakresie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, zasad wynagradzania i przyznawania dodatków do wynagrodzeń oraz oceniania pracowników):
– planowanie zasobów ludzkich, rekrutacja i selekcja;
– ocenianie, wynagradzanie i motywowanie (wartościowanie pracy, awanse i kariery, sposoby motywowania),
– szkolenie i rozwój zasobów ludzkich (kształcenie kadr jako element zarządzania zasobami ludzkimi)
– analiza potrzeb szkoleniowych, planowanie, realizacja i ewaluacja szkoleń.
3.Zarządzanie zasobami ludzkimi – kultura sprawowania funkcji kierowniczej:
– znaczenie właściwej komunikacji w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi: system obiegu informacji jako warunek sprawnego ZZL,
– cechy dobrego kierownika; organizacja pracy własnej szefa; autorytet,
– delegowanie uprawnień.
4. Kształtowanie wizerunku urzędu (czynniki materialne i niematerialne).
5. Analiza możliwości wykorzystania marketingowej strategii ZZL w świetle wprowadzanych rozwiązań prawnych:
– uwarunkowania prawne: znaczenie ustawy deregulacyjnej, wprowadzane zmiany ustawy o promocji zatrudnienia (ustanowienie funkcji stałego doradcy klienta , likwidacja stanowiska lidera klubu pracy),
– uwarunkowania organizacyjno-finansowe.
6. Warsztaty w zakresie przetrenowania możliwych wariantów zmian personalnych w związku z potrzebą wprowadzenia zmian organizacyjnych oraz regulaminów przyznawania dodatków do wynagrodzenia pracownikom tzw. „kluczowym”.