Zadania doradcy klienta w aspekcie współpracy z klientem indywidualnym i instytucjonalnym

Nazwa szkolenia:   

Zadania doradcy klienta w aspekcie współpracy z klientem indywidualnym i  instytucjonalnym

Szkolenie przeznaczone dla pracowników:  PUP
szczególnie: Doradców Zawodowych, Pośredników Pracy, Spec.ds.rozwoju zaw., Działu Ewidencji

Termin : 17-20 listopada 2014  Miejsce: Gdańsk     cena:1560zł

Przyjazd 17.11 od godz. 18.00, rozpoczęcie zajęć 18.11 godz.09.00. Zakończenie szkolenia 20.11  godz.14.00

 

 
Cel:  Podniesienie skuteczności w pracy z klientem  
 
Program szkolenia:

1. Praca z klientem indywidualnym Podejmowanie kontaktu z klientem indywidualnym

  • Planowanie procesu aktywizacji

2. Praca z klientem instytucjonalnym.

  • Rola doradcy klienta w podejmowaniu współpracy z partnerami rynku pracy
  • Realizowanie wspólnych zadań z pracodawcami
  • Współpraca z agencjami zatrudnienia
  • Współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej

3. Warsztat pracy doradcy klienta w zakresie współpracy z klientem indywidualnym oraz instytucjonalnym.

  • Narzędzia wykorzystywane w procesie aktywizacji klientów Powiatowego Urzędu Pracy
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi w pracy z klientem
  • Dobre praktyki w pracy z klientami.
 
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN
 
 
Cena szkolenia od uczestnika:

 udział w zajęciach dydaktycznych, koszt całodziennego wyżywienia  i zakwaterowania – w pokojach 2-3 osobowych, serwis kawowy, materiały do zajęć.

 
Po wcześniejszej rezerwacji istnieje możliwość prywatnego przedłużenia pobytu po szkoleniu.
 
 
Informacje i zapisy: 42 632 25 91 lub 512 370 212,